!لعنت به تو آدمیزاد

چه سنت زیبایی. گوسفند بی ارزش رو گوشه ی حیاط میبندیم، حیوون میفهمه که باید کشته بشه. اون فرد برگزیده بوده برای قربانی شدن در پیشگاه خدا. به آسمون زل میزنه و میگه خدای اینا تویی؟ تو همون خدایی هستی که بهشون گفتی برای اینکه من و خوشحال کنید، گوسفند بخرید، دست و پاش و ببندید. بزاریدش توی جعبه و ترک موتور بشونیدش، بیاریدش خونه و با طناب به درخت ببندید؟ بهشون نگفتی وقتی اونا کِل میکشن و برای عروس دست میزنند، چه غوغایی تو دل کوچیکه منه؟ نگفتی صدای شادیشون برای من زنگ مرگه؟ بهشون نگفتی چقدر ترسناکه که مطمئن باشی برای کامل شدن عیش اینا، منم که باید قربانی بشم؟ باید گلوم بریده بشه و آویزونم کنن و پوستم و بکنن؟ نگفتی وقتی داد میزنند عروس داره میاد و میدوئند سمت من، آب میزارن جلوم تا بخورم ، بعدم رو به قبلم میکنن و پخ پخ با قساوت تمام گلوم و میبرن و ذوق میکنن و به عروس خانوم میگن از رو خونش رد شو، شگون داره،چقدر متنفر میشم از موجوداتی که حتی اندازه من لیاقت پرستش تو رو ندارن. انگار من از اینا خدا جونم تو رو بیشتر دوست دارم. من به هیچ حیوون و انسانی آسیب نمیرسونم؟ یعنی اگر جای قربونی کردن من، 100 تا آدم گشنه یا حیوون بیگناه و سیر کنن، بیشتر شگون نداره؟
حالا هم که عید قربانه. تو رو خدا جای قربونی کردن من و دادن گوشتم به آدم های کاملا سیر همسایه و فامیل یا حتی دادنم به مراکز خیریه، برای کوچولوهای بی پناه مراکز خیریه کامپیوتر بخرید. لباس گرم بخرید. پتو بخرید. بابا گذشتیم از حق حیوونا، به داد بچه های خیریه ها برسید. به آیندشون فکر کنید. کسی از نخوردن گوشت نمیمیره. بزارید پیشرفت کنن، بتونن یه کاره ای بشن، اونوقت خودشون میتونن بهترین غذاها رو بخورن و به ما حیوونا و حتی هم دردهای بچگی های خودشون کمک کنند

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

