من کابوس زندگیت هستم ، آن روز نزدیک است

تو ای بسیجی خود فروخته و ای مامور دین شیطان بدان:
آن روز از ترس ما ریش هایت را میزنی تا شاید شبیه ما شوی!
آن روز که گرفتیمیت مامور بودی
آن شب که ما را بی دین خواندی
آن روز منکر خدا هم خواهی شد
آن شب که فکر نمی کردی که روز نزدیک است
آن روز که رهبرت را سرنگون کردیم
آن روز که تصویرت به اسم قاتل دست به دست می گردد
آن روز که تفنگت ، بیسیمت ،شوکرت و باطومت بی اثر خواهد بود
آن روز مبلغان دینت را با عمامه هایشان ، ريیس هایتان را با لباس هایشان و شما را با آنچه که در دست دارید مجازات می کنیم

آن شب که خود را داروغه دوروغین شهر ما خواندی و خواستی وحشت ایجاد کنی
آن شب که برادران و خواهران مرا کشتی که این صدا را بخوابانی
ندانستی که من بیدار شدم
می شناسمت و به سزای کارهایت میرسانمت
و دینت را با آتشی که روشن کردی خواهم سوزاند
من کابوس زندگیت هستم
و تو ای خواهر و برادر عزیز سحر نزدیک است
22 خرداد در راه است بیا کابوسشان شویم

Leave a comment

Filed under 2خرداد 2-2

Leave a Reply

